کد خبر :273311
پلیس رژیم صهیونیستی در جریان اعتراضات، رئیس پیشین ستاد ارتش را کتک زد
منابع و رسانه‌ها ویدیوهایی را از کتک زدن و کشاندن رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی روی زمین توسط پلیس این رژیم در جریان تظاهرات صهیونیست‌ها منتشر کردند.

ویدیوهایی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد پلیس رژیم صهیونیستی «دان حالوتس» رئیس پیشین ستاد ارتش این رژیم را در زمان شرکت در تظاهرات مقابل منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در قیساریه کتک می‌زند و روی زمین می‌کشد.

در دوره اخیر سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تظاهرات گسترده در تل‌آویو و دیگر شهرها بوده است. تظاهرکنندگان خواستار یک معامله فوری برای تبادل اسرا با حماس هستند.

 

 

 
شنبه هزاران صهیونیست مجددا به خیابان‌های تل‌آویو آمدند تا بر کابینه رژیم صهیونیستی برای تحقق معامله تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه فشار بیاورند.

روز جمعه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که آنها پیش‌بینی نمی‌کنند حماس و رژیم صهیونیستی بتوانند قبل از پایان دوره ریاست جمهوری جو بایدن به توافق درباره غزه برسند.

مقامات آمریکایی گفته‌اند تعداد اسرای فلسطینی که قرار است در ازای اسرای اسرائیلی آزاد شوند، نقطه اختلاف در توافق آتش‌بس است.

یکی دیگر از مقامات آمریکایی به این روزنامه گفت که هیچ معامله قریب الوقوعی در مورد غزه وجود ندارد و معلوم نیست که اصلا چنین توافقی اتفاق بیفتد یا خیر.

به گفته مقامات آمریکایی، حمله رژیم صهیونیستی به دستگاه‌های ارتباطی در لبنان احتمال وقوع یک جنگ همه جانبه را افزایش داده است.

پیش از این، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود تل‌آویو پیشنهاد جدیدی برای تبادل اسرا و پایان دادن به جنگ در غزه به واشنگتن ارائه کرده است.

 


این پیشنهاد در حالی مطرح می‌شود که حماس بارها تأکید کرده است که خواهان ارائه پیشنهادات جدید نیست و با پیشنهادی که بر اساس چشم انداز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پایان مه گذشته، ارائه شده است، موافق است.

رسانه عبری مذکور پنجشنبه اعلام کرد رژیم صهیونیستی پیشنهاد جدیدی را برای دستیابی به توافق به آمریکا ارائه کرد که بر اساس آن همه اسرای صهیونیست به یکباره آزاد شوند.

این پیشنهاد همچنین شامل خروج امن یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس از غزه و همه کسانی است که تمایل دارند نوار غزه را ترک کنند.

این پیشنهاد شامل آزادی اسرای فلسطینی، خلع سلاح نوار غزه، اجرای سازوکاری برای اداره غزه و پایان دادن به جنگ است.

 

منبع: ایسنا