صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
محله خبر
پیشنهاد سردبیر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اهدای قربانی ها در بسته های متبرک به نیازمندان در استان قم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم از اهدای گوشت قربانی ها در بسته های متبرک در استان قم خبر داد.

 
به گزارش احزاب نیوز- دکتر محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم ضمن تبریک عید قربان  در جمع خبرنگاران گفت: جمعی که اینجا حضور دارند برای یک امر خیر و مردمی در خدمت شما هستند، امسال تدبیر صورت گرفت از طرف معاونت توسعه مشارکتهای مردمی که بتوانیم قربانی را با سبک و سیاق خواست رقم بزنیم.

وی افزود: در جمکران قربانی با محوریت ظهور امام زمان عج صورت می گیرد، چون ما معتقدیم زکات، هر کاری که انجام می‌دهیم ملک امام زمان عج است.

او با بیان اینکه امسال تمام قربانیها را با نیت و پرچم امام زمان عج انجام میدهیم خاطرنشان کرد: این قربانیها به فقر زدایی گره زده شده است، می خواهیم، کنار کاری که انجام می دهیم محرومیت زدایی داشته باشیم؛ کاری که انجام میدهیم در واقع تمام موسسات را در یک مسیر هماهنگ می کنیم.

مسعودیان راد افزود: اقدامات ما جهت دادن و حرکت بخشیدن به نزولات قربانی است ما دنبال این هستیم که از این فضایی که ایجاد می شود جریان سازی در کشور اتفاق افتد، ساعت 9 صبح عید قربان به دستور جناب بختیاری در کل کشور مراسم قربانی انجام میشود.

وی گفت :قربانی ها در بسته های متبرک انجام می شود با این کار کرامت برای خانواده ها در این جریان بیشتر است ما دنبال این هستیم که بتوانیم بمب خبری ایجاد کنیم هر خیر 5 هزار راس قربانی می کند، ما مشارکت  همگانی داریم  از خیرینی که 8 میلیارد تومان کمک می کنند تا خیرین دیگر که با مبالغ کم تر هستند؛ ما می توانیم جریان قربانی را فرهنگ سازی کنیم، این رغم ها وکمک ها واقعا امید را به مردم بر می گرداند.

حق گویان دستیار مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم در ادامه گفت: این ایام، ایام بزرگی است یکی از کارهای ما نشر انفاق و نیکوکاری است که مبشر این کار شما هستید انشالله امسال با این کار رقم خوبی  برای خانواده های نیازمند صورت گیرد و  برای همه عزیزان خیرات شود.

عباس جوشقانی معاونت مشارکتهای استان قم در انتها گفت: 22 هزار خانواده را تحت پوشش قرار دادیم به این ترتیب که به 2 نفر به بالا دوکیلو قربانی می دهیم، برای فردا پیش بینی هزار دام را در جمکران کردیم.

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۹۶۶۹
تاریخ: ۱۴۰۱/۵/۴     ساعت: ۵ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024