صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
محله خبر
پیشنهاد سردبیر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

فلاحت پیشه: تعلل ظریف در دفاع از مسئولیتش نقطه ضعف اصلی‌اش شد

نماینده ادوار مجلس گفت: تعلل ظریف در دفاع از حدود مسئولیت خودش در موضوع برجام و دیگر مسائل حوزه سیاست خارجی نقطه ضعف اصلی ظریف است. الان هم هرچه او تلاش می کند نمی تواند این نقطه ضعف را بپوشاند.

محمدجواد ظریف شخصیتی است که زیر ذربین منتقدان خود قرار دارد، کافی است او توئیتی بزند یا درباره موضوعی نظرش را اعلام کند تا سریع منتقدان به میدان بیایند و در مقابل دیدگاه او صف آرایی کنند.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز درباره چرایی علت حساسیت بالای منتقدان به مواضع محمدجواد ظریف گفت: علت اصلی این مسئله به خود آقای ظریف بر می گردد چون مواضعش بعضا دچار نوسانات مختلف می شود. همین مسئله باعث شده که او جریان ثابتی را به عنوان حامی نداشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش ظریف در به نتیجه رسیدن مذاکرات برجامی و هجمه ها به او پس از به هم خورد برجام افزود: در موضوع برجام آقای ظریف نتوانست از مأموریتی که به او داده شده بود دفاع کند و کار به جایی رسید که نه تنها مأمور پیروز برجام شناخته نشد بلکه وقتی برجام به هم خورد مقصر اصلی برجام شکست خورده شناسایی شد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: عامل دوم تخریب ها علیه ظریف به رویکرد جریان انحصارطلب و هتاک در کشور بر می گردد. این جریان عملا همه سیاستمداران را خانه نشین کرده است. حتی اگر سیاستمداری از عرصه تقنینی یا اجرایی خارج شود، جریان هتاک اجازه ورود این سیاستمدار به عرصه تحلیل را نمی دهد.

وی افزود: گرچه از همان ابتدای دولت آقای روحانی جریان هتاک تلاش کرد ظریف را از عرصه سیاسی خارج کند اما همانطور که گفتم این عامل اول نقدها به ظریف نیست.

حشمت الله فلاحت پیشه با بیان اینکه سیاستمداران باید پای مسئولیت های خودشان بایستند، گفت: تعلل ظریف در دفاع از حدود مسئولیت خودش در موضوع برجام و دیگر مسائل حوزه سیاست خارجی نقطه ضعف اصلی ظریف است. الان هم هرچه او تلاش می کند نمی تواند این نقطه ضعف را بپوشاند.

 

منبع: نامه نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۸۲۱۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸     ساعت: ۱۴ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024